BREAKING NEWS

News Ticker --- 31-12-2022 SEDE VACANTE --- Einde berichten ---

vrijdag 26 juni 2026

"Er is niemand zo blind als hij of zij die niet wil zien..."


















Deze waarheid wordt al gedurende méér dan 60 jaar met pijnlijke duidelijkheid bevestigd. De Kerk lijdt onder Haar eigen zelfvernietiging – een proces dat al zichtbaar was sinds de tijd van Paulus VI. Het is pijnlijk duidelijk geworden, dat de opeenvolgende post-conciliaire 'pausen' - in plaats van deze rampzalige koers te wijzigen - de zelfvernietiging juist hebben verergerd. Zelfs de ambtsperiode van Paus Benedictus XVI was slechts een schuchtere poging om een wankelend bouwwerk op te lappen met oppervlakkige maatregelen, zonder de bron van de infectie aan te pakken. Dit falen wordt versterkt door een niet-aflatend 'conciliair enthousiasme' – een misplaatste obsessie met de 'geest' van het Tweede Vaticaans Concilie, waarbij moderne nieuwlichterij boven de onveranderlijke Geloofsschat wordt gesteld – en door een cultuur van 'synodaliteit' die dient om de Orthodoxie te marginaliseren onder het mom van een eindeloze, doelloze 'dialoog'. Wanneer men ziet hoe de huidige Romeinse hiërarchie hardnekkig weigert gehoor te geven aan de gezonde, trouwe raad van mannen zoals een Bisschop Schneider en Monseigneur Bux, kan men dat niet afdoen als louter onkunde. Wat men 'ziet' is opzettelijke, bewuste blindheid in de hoogste regionen van de Kerk. Ze negeren de toenemende ravage – de lege kerkbanken, de roepingencrisis en het wijdverbreide geloofsverlies – en maken daarmee duidelijk dat ze vasthouden aan een visie die fundamenteel haaks staat op de historische identiteit van de Kerk. Achter de retoriek van vernieuwing en nabijheid bij het werkelijke leven van mensen staat een zeer specifieke agenda: het legitimeren – op doctrinair niveau, niet slechts op pastoraal vlak – van een reeks praktijken die tot nu toe door de Kerk werden veroordeeld, met name op het gebied van seksualiteit. Denk hierbij aan echtscheiding en hertrouwen, anticonceptie, samenwonen en relaties tussen mensen van hetzelfde geslacht. Dit is echter niets nieuws. Het is "opnieuw een gnostische poging om ons lichaam te bagatelliseren als drager van Sacramentele betekenis". De inzet is dus niet louter academisch; het gaat om de morele en antropologische identiteit van het Katholiek Geloof zélf. Nu de deadline van 1 juli nadert, dringt het grimmige besef tot iedereen door dat de institutionele leiding ervoor heeft gekozen om onverminderd door te gaan met dit destructieve beleid. Voor degenen die nog wél helder kunnen zien, rest niets anders dan vast te stellen dat de weg naar de ondergang doelbewust werd ingeslagen, en niet bij toeval!

Prevost praat over 'vrijheid', kardinalen klagen over 'muilkorverij'



















Het consistorie dat vandaag van start is gegaan "doet aan als een evenement dat door een personeels-afdeling van een NGO is georganiseerd", zo vertelde een curiekardinaal op 26 juni aan het Substack.com-account The Pillar. "Het wordt allemaal veel te strak geregisseerd. Het voelt niet alsof er vrijheid is om de kwesties te bespreken die we moeten bespreken. In plaats daarvan worden we in zeer kleine groepen geleid door zeer specifieke vragen over zeer specifieke onderwerpen, zonder ruimte voor een open discussie", aldus de kardinaal.

Een tweede kardinaal uitte zijn twijfel over de agenda van het consistorie: "Dit zijn ongetwijfeld zeer belangrijke maatschappelijke kwesties en uitdagingen, maar ik weet niet zeker wat wij aan de discussie zouden moeten toevoegen, behalve dan het delen van persoonlijke ervaringen". Hij voegde eraan toe: "Ik weet eerlijk gezegd niet wat de Heilige Vader van dit consistorie verwacht". "Er is te veel controle over de onderwerpen en te veel versnippering. Consistories waren doorgaans gericht op één enkel onderwerp. Hoe kunt u nu in één enkele zitting een inhoudelijke discussie voeren? Dit is niet wat een consistorie hoort te zijn," voegde de kardinaal eraan toe.

Over 'nichten' en 'potten' | Ontmoet de 'pausin' van de Post-conciliare Bastaard-kerk: 'Zuster' Nathalie Becquart die in februari 2021 door Bergoglio de Apostaat werd benoemd als 'tweede secretaris van de synode van bisschoppen'


Een 'schoon' koppel!



Hier nog een schoner koppel!



De twee would-be pausinnen!

The Beauty and the Beast

Waarom zijn het net de homo's en de lesbiennes
die de Kerk uitverkopen?

De Judassen en de Judassinnen menen,
dat Christus telkens weer opnieuw
 overgeleverd moet worden
in de handen der zondaars...


'Zuster' Nathalie Becquart behoort tot de congregatie van 'La Xavière', de 'Missionarissen van Christus Jezus', onderdeel van de 'Ignatiaanse familie'


What a joke!

Het wordt ook steeds duidelijker waarom deze lieden aan 'oecumene'
en 'interreligieuze dialoog' doen. Zij hebben een rebelse mentaliteit
die niet compatibel is met de Leer van de Katholieke Kerk!

Deze neo-modernisten voelen zich natuurlijk net aangetrokken door
andere rebellen, ketters, schismatiekers, apostaten, ongelovigen,
atheïsten, vrijmetselaars en andere religies!

Vanuit een dergelijke mentaliteit is het ook heel goed te begrijpen
waarom de neo-modernisten de gelovigen haten en vervolgen.

De gelovigen tonen het ongeloof van deze lieden aan
en dat bevalt hen natuurlijk niet! 


De sportverslaafde 'pater' Robert Francis Prevost woonde in 2005 - incognito - als een leek onder de leken - een wedstrijd van de Chicago White Sox bij


Moet dit een 'pater' voorstellen?

De
CIA werft actief jonge professionals en studenten
van colleges en universiteiten in het hele land aan,
waaronder die in gunless and godless 'Obamaland' 
Chicago...

woensdag 24 juni 2026

Het Prevostiaanse Dictatuur begint steeds méér te lijken op een 'slecht draaiende' en dus zwalpende NGO die géén personeel meer weet te houden...


Het Prevostiaanse schismatiekers betwisten dus
dat Bergoglio de Apostaat een ketter was!!!

Ze maken zich daar belachelijk!

Bergoglio was de anti-these
van alles wat Katholiek is!!!

Men wil géén inhoudelijke processen
meer voeren, omdat men weet dat
de Post-conciliaire Bastaardkerk
totaal ongelijk heeft!

Dat is ook de reden waarom ze
de Heilige Inquisitie
afgeschaft hebben!

Zo denken deze bedriegers
aan het Oordeel Gods
te ontsnappen!

Wat een zielige sukkels!

Waarschijnlijk heeft Prevost
daar in de brousse waar hij zat
veel te veel tijd bij de
koppensnellers doorgebracht!


BREAKING: Robert Francis Prevost weigert opnieuw om de vertegenwoordigers van de FSSPX te ontvangen en wordt daarmee de eerste Post-conciliaire 'paus' die weigert te 'dialogeren' met recalcitrante... KATHOLIEKEN !!!


De historische weigering van Robert Francis Prevost
om de vertegenwoordigers van de FSSPX te ontvangen,
is ingegeven door zijn lafheid en onzekerheid.

De woke Prevost gaat dit altijd verliezen omdat
een zo gemediatiseerde 'excommunicatie'
een gigantische deuk in zijn softe imago zal veroorzaken
en zijn WARE aard van backstabber zal onthullen!

Het is geweten dat deze laffe Janus-figuur
met zijn twee tegenovergestelde gezichten
mensen liever in het geniep het mes in de rug steekt
of andere 'nuttige' idioten het vuile werk laat doen!



 

Na de super-domme commentaren van de praatzieke Robert Francis Prevost vorige week weigerde hij gisterenavond bij het verlaten van de Villa Barberini vragen van journalisten te beantwoorden: "Not Today!" (We must move forward!)


Opvallend is ook dat geen enkele 'priester' een soutane draagt,
hetgeen nochtans verplicht indien er een paus in de buurt zou zijn...
"Not Today!" of Niet dus!!!


De schismatieke, Duitse Bisschoppenconferentie krijgt geen 'indult' om leken te laten preken (Vrouwen preken echter al decennia lang in heel Duitsland!)


De vraag van de Duitse Bisschoppenconferentie gaat in
tégen het Goddelijk Recht!

Wanneer zal Leo nu eens alle Duitse gelovigen excommuniceren!


S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

Paus Benedictus XVI

Paus Benedictus XVI

Een meditatie over het Heilig Misoffer

2 Timoteüs 2:3 Neem ook uw aandeel in het lijden als een goed krijgsknecht van Christus Jezus

2 Timoteüs 2:3  Neem ook uw aandeel in het lijden als een goed krijgsknecht van Christus Jezus
-------- “Wij zijn de zonen van de Kruisvaarders en we zullen niet terugdeinzen voor de zonen van Voltaire.” -------- -------- “We are the sons of the Crusaders and we shall not recoil before the sons of Voltaire.” ------------------------- -------- “Noi siamo i figli dei Crociati e non indietreggeremo davanti ai figli di Voltaire!” ---------------------------------