BREAKING NEWS

News Ticker --- 31-12-2022 SEDE VACANTE 31 DECEMBER 2022 --- Einde berichten ---

zondag 14 februari 2016

Waar de vet betaalde 'huurlingen' van de 'katholieke' media in Vlaanderen en Nederland niet in geslaagd zijn, is blijkbaar wél mogelijk voor RESTKERK.NET. Proficiat!


"Restkerk.net vertaalde voor u de volledige gezamenlijke verklaring die werd ondertekend tijdens de ontmoeting tussen Bergoglio en patriarch Kirill van Moskou in Cuba."

Link naar Restkerk.net:

http://restkerk.net/2016/02/14/de-gezamenlijke-verklaring-van-bergoglio-en-kirill-van-moskou/


Uit de Heilige Schrift:

Joh 10:11  Ik ben de goede herder. De goede herder geeft zijn leven voor de schapen.
Joh 10:12  Maar de huurling, die de herder niet is, en wien de schapen niet toebehoren, hij laat de schapen in de steek en slaat op de vlucht, zodra hij den wolf ziet komen; en de wolf rooft en verstrooit ze.
Joh 10:13  Want hij is een huurling, en hij heeft geen hart voor de schapen. 

Joh 10:14  Ik ben de goede herder; Ik ken de mijnen, en de mijnen kennen Mij,
Joh 10:15  zoals de Vader Mij kent, en Ik den Vader ken. En Ik geef mijn leven voor de schapen.
Joh 10:16  Ik heb ook nog andere schapen, die niet uit deze schaapstal zijn. Ook hen moet Ik leiden, en ze zullen luisteren naar mijn stem; dan zal het worden: één kudde, één herder. 



Geen opmerkingen:

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

Paus Benedictus XVI

Paus Benedictus XVI

Een meditatie over het Heilig Misoffer

2 Timoteüs 2:3 Neem ook uw aandeel in het lijden als een goed krijgsknecht van Christus Jezus

2 Timoteüs 2:3  Neem ook uw aandeel in het lijden als een goed krijgsknecht van Christus Jezus
-------- “Wij zijn de zonen van de Kruisvaarders en we zullen niet terugdeinzen voor de zonen van Voltaire.” -------- -------- “We are the sons of the Crusaders and we shall not recoil before the sons of Voltaire.” ------------------------- -------- “Noi siamo i figli dei Crociati e non indietreggeremo davanti ai figli di Voltaire!” ---------------------------------