vrijdag 21 juli 2017

Koning Filip instrumenteel in de islamisering van Europa:

Toespraak naar aanleiding van 21 juli:


"Natuurlijk zijn ook ontmoetingen met een andere cultuur een gelegenheid om van elkaar te leren. Anderhalve maand geleden ging ik het einde van het vasten vieren in een Belgisch moslimgezin. Ik was onder de indruk van de manier waarop alle leden van het gezin zich inzetten voor de gemeenschap. Ik heb veel geleerd over de zin die ze geven aan het vasten, en aan het weerzien van familie, vrienden en kennissen. Toen ik, 's avonds laat, het huis verliet, stonden hun buren me op te wachten. Zij boden me een fles wijn aan. En ze vertelden me hoe blij ze waren in die buurt te wonen. Het maakte me trots, dat twee zo verschillende, eenvoudige en oprechte uitingen van gastvrijheid, bij ons zij aan zij kunnen bestaan."

Bron: Het Laatste Nieuws

Link:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3213818/2017/07/20/Integraal-de-speech-van-koning-Filip.dhtml 


Als Katholieken kunnen wij deze toespraak niet aanvaarden! Stop het syncretisme!

De ramadan heeft NIETS met de Katholieke vasten te maken!

En indien de koning dan toch zo graag met zijn buren praat, waarom zet hij dan de hekkens van het park van Laken dan niet eens wagenwijd open?


Koning Filip en koningin Mathilde brengen verrassingsbezoek aan Tomorrowland


Hoog bezoek op de eerste festivaldag van Tomorrowland: niemand minder dan koning Filip bracht er een bezoek aan de Mediavillage en de artiestenruimte. En dat op de nationale feestdag van ons land.

Bron: Het Nieuwsblad

Link:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170721_02981750



Privacycommissie niet op de hoogte: “Screening is problematisch”


Alle festivalgangers Tomorrowland worden gescreend: 38 mensen geweigerd “om veiligheidsredenen”

Bron: Nieuwsblad

Link:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170711_02967001



NU WETEN WE OOK WAAROM ONZE RECHTEN COLLECTIEF AAN DE KANT GESCHOVEN WORDEN!!!



Tomorrowland = anti-katholiek


Altijd wordt er gezeurd over het succes van Tomorrowland en hoe succesvol dit niet-meer-Belgische festival wel is. Heeft iemand al bedacht, dat de festivalweide in Boom op minder dan 50 km van de Nederlandse grens en dat de aanvoer van synthetische drugs verzekerd is?

Ten tweede is het voor gewone Belgen quasi onmogelijk om aan een kaartje te komen, maar buitenlanders die een dure pakketreis mét vliegtuig boeken én VIPs raken zo binnen.

Tot slot is Tomorrowland fundamenteel anti-katholiek! 


Tomorrowland 2012 - The Love Chapel






Het logo op de vlag van Tomorrowland:
























Het Luciferiaanse 'alziend oog' van de Vrijmetselarij:

































De eigenaar van Tomorrowland

Robert F.X. Sillerman van SFX Entertainment; één van de 400 rijkste Amerikanen































De Novus Ordo

Wat een misselijke wereld!

En dat allemaal voor het geld!!!



9 opmerkingen:

Anoniem zei

zoals melania trump hieronder

de ene doet het zo, de andere op een andere manier

de eerste verkoopt haar mooie lijf aan een gangster zonder meer,nu president
en gaat dan zoals die mijnheer schrijft de religieuze uithangen in frankrijk

de andere rotzak verkoopt zijn ziel voor de smeerlapperij tomorrowland waar de walgelijkste muziek te horen is, weet het want een vroeger buur waar ik nu weg draaide dat, gewoon satanische troep voor complete gekken
eenieder die daar naartoe gaat is voor mij gewoon door en door slecht en verdorven
een sex en drugs festival met muziek van en voor de duivel

zie het verschil niet tussen die rode madam in haar rode pakje van 5000 euro en die zwarte satanieker

willen hetzelfde, krijgen hetzelfde GELD en hun verdiende loon na hun DOOD
God geeft geen balle of gij in de Mis zit, of gij tot Hem bidt

God geeft enkel maar of ge in Hem gelooft en ernaar LEEFT en dan doet het leven pijn hoor ! maar met Hem kunt ge die weg gaan en toch gelukkig zijn

The Guardian Angel zei

@ Vorige Anoniem,

Mensen worden na hun dood geoordeeld, niet ervoor!

Anoniem zei

Sillerman: jood...

Anoniem zei

Ja ik zag ook dat Sillerman jood is, wel treffend dat zijn volle naam Robert 'Francis Xavier' is. Haha nog een jezuïetennaam ook

Anoniem zei

Mensen worden na hun dood geoordeeld, niet ervoor!

guardian angel

waarom "oordeelt" ge dan in al uw artikels ook het volgende over het te deum

ik oordeel over feiten, als ik met alles wat ik al die jaren geleerd heb niet mag
"oordelen" wat loop ik hier nog te doen

zegt cardinal Burke niet

we must judge the actions of people

Jezus verbiedt ons ook niet te oordelen over feiten, over handelingen,
want telkens als ik goed geinformeerd over het kwade, oordeel ik in feite dat ik de kant van het goede kies, dus waarom zou ik niet mogen oordelen
alles hetgeen ge over tomorrowland zegt zijn feiten

hetgeen ik zeg over melania trump en co, niet haar specifiek, ge zult nog wel bijleren als ge wat ouder zijt

gans uw website is over "oordelen", en als de feiten juist zijn, en die mensen beteren zich NIET, die persisteren in hun boosaardigheid en in hun WERKEN
dan moogt gij en ik wel degelijk oordelen
laat ons mild zijn over kleine feiten en fouten die mensen maken en toch inzicht krijgen in hun fouten, maar de grote godddeloze dingen, gij moogt wel degelijk oordelen

The Guardian Angel zei

@ Vorige Anoniem,

Hetgeen er op het Te Deum gebeurt, is publiek.

En om het bot te zeggen, weten wij niet wat in de slaapkamer van Melania Trump gebeurt.

Anoniem zei

Nee, dat weten wij niet, maar wij weten wel dat zij in een overspelige relatie leeft: haar man was getrouwd en is gescheiden.

Anoniem zei

Opmerkelijk: u zegt dat mensen na hun dood worden geoordeeld, niet ervoor.
Dat geldt dus ook voor iedereen: voor de belgische 'bisschoppen', voor Bergoglio. Zwijg dan. U spreekt uzelf tegen: u oordeelt hier constant. Daar is niets mis mee: iedereen moet heel zijn leven oordelen, over goed en kwaad.

The Guardian Angel zei

@ Vorige Anoniem,

God oordeelt de mens, wij oordelen daden en moeten zoals u zegt steeds een onderscheid maken tussen goed en kwaad.

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

Paus Benedictus XVI

Paus Benedictus XVI

Een meditatie over het Heilig Misoffer