zondag 29 januari 2017

Hoogmartens, de screening van de priesterkandidaten voor uw Post-Conciliaire Bastaardkerk werkt perfect! Wat een kemel!



J.J. (54) vertrekt deze zomer [2015] voor de 25ste maal naar de Filippijnen, waar hij zich al even lang inzet voor het tehuis voor straatkinderen Senden Home, in de buurt van Manilla.

J. wil nu graag een reünie houden met de straatjongens die hij in '90 in het tehuis ontmoette en toen tussen 7 en 17 jaar waren. "Het zijn nu volwassen mannen, met of zonder gezin, met of zonder werk, met of zonder kinderen. Met sommigen heb ik nu nog contact, maar het is niet altijd een succesverhaal."

In de loop van die 25 jaar heeft J. heel wat meegemaakt: "In 1990, in mijn eerste jaar, maakte ik een aardbeving mee, die aan tweeduizend mensen het leven kostte. Ik was toen in Manilla en voelde mijn bed daveren."


Bron: Het Laatste Nieuws


Tot zover het fabeltje van de

Viri probati!



Geen opmerkingen:

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

Paus Benedictus XVI

Paus Benedictus XVI

Een meditatie over het Heilig Misoffer