donderdag 22 december 2016

Het onnodige privé-oorlogje van Angela Merkel in Duitsland



2 opmerkingen:

Remaclus zei

Een volksmassa kan zichzelf niet besturen. Het heeft competente leiders nodig, en zo het die niet heeft zinkt alles weg in anarchie en wetteloosheid. De apathie van de Europese volkeren tegenover de oorlog die hun regeringen tegen hen ontketenen, terwijl hun zonen afgeslacht en hun dochters onteerd worden voor hun ogen, door de slaven van de duivel "Allah", bewijst de waanzin van het concept van de regering-van-de-massa en universeel stemrecht. Slechts een zeer klein deel van de bevolking is bestemd voor de staatskunde; de wispelturige en gemakkelijk manipuleerbare massa is niet in staat om de scepter te hanteren.

Revolutionaire democratie, uitgebraakt door de hel, is door de vijanden van God de wereld ingeslingerd geweest, en met hen zal het eveneens verdwijnen.

Altaar en Troon!

Anoniem zei

zijn er kandidaten om dit gepeupel te besturen ???

herinner mij de mooie film uit mijn jeugd, de tien geboden met charlton heston

eens in de woestijn bevrijd van pharao keren ze zich tegen Mozes en wordt het opnieuw het gouden kalf
na 400 jaar slavernij hebben ze niets geleerd, weten ze nog altijd niet wie God is en wat Hij van ons verlangt

beseffen ze niet dat 400 jaar slavernij al een straf van God was

ook vandaag zouden ze hun profeten vermoorden,het volk wil spektakel en bloed

en vooral veel sex en spelen

ook morgen en overmorgen zullen ze roepen, barabas en kruisig Hem !!!!!!!!!!!!!!!!

beste man ,Jezus zei in al Zijn Wijsheid

laat de doden de doden begraven en gooi geen parels voor de zwijnen

De islam is de straf van God voor de decadentie van het westen, zijn verdorven moraal, zijn abortus abatoirs, zijn hoerenkoten en gay cultuur
een continent van goddelozen die in niets meer geloven dan hun eigen waanzin
en leiders die populisten zijn die hen bergen van goud beloven maar niet meer weten wie God is, waarom de mens hier is

niet om zichzelf te prijzen maar alles om God te loven in al onze werken,ook als het pijn doet en daarmee de wereld verliezen met al zijn klatergoud

er is niets veranderd sinds Sodom en Gomorra, de verrader van de kerk verkopen ons het paard van Troje, zij geloven zelf niet meer,

geloof in JEZUS, mijn Heer, Mijn juk is zacht,Mijn last is licht

geloof in Hem, de Heer des Heren, leef ZIJN weg, heb de goddelozen en zeker de verraders van die kerk niet nodig, HIJ zal mij oordelen op mijn laatste dag , Hij is de weg naar uw redding en de eeuwigheid

Laat ze maar doen guardian angel, ze hebben zichzelf reeds veroordeeld



zalig kerstfeest Guardian Angel de dag van Mijn Heer, Jezus die ik liefheb en

trouw ben

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

Paus Benedictus XVI

Paus Benedictus XVI

Een meditatie over het Heilig Misoffer