zaterdag 12 november 2016

'Flater van de Week': Nieuwe belediging van Bergoglio aan het adres van jonge Katholieken die naar de Tridentijnse Mis gaan:


Bergoglio zei: "Ik vraag me af wat er achter mensen zit, die te jong zijn om de pre-conciliaire liturgie te hebben ervaren en die die toch willen? Soms merkte ik, dat ik geconfronteerd werd met een zeer strikt persoon, met een houding van starheid. En ik vraag me af: 'Waarom zoveel starheid?' Graven, graven, deze starheid verbergt altijd iets, onzekerheid of nog iets anders. Starheid is defensief. Ware liefde is niet star."
Link:

https://www.lifesitenews.com/news/pope-francis-blasts-rigid-young-catholics-who-like-the-latin-mass


Wel Bergoglio,
het verschil tussen u
en deze jongeren is misschien,
dat in tegenstelling tot u,
zij wél gelovig zijn!

Bergoglio toont zélf aan,
dat hij het Geloof niet begrijpt! 


Waarom zo star?

Zou Bergoglio deze vraag niet beter aan Ignatius van Loyola stellen?








2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zou er op deze site aub een permanent overzicht kunnen komen van plaatsen waar men een Tridentijnse mis kan bijwonen? En liefst in een échte kerk, niet in een modernistische rusthuis-kapel die God geen eer aandoet. Hebben wij, gelovigen, overigens toestemming nodig om God te eren in het huis van God dat door onze voorouders gebouwd is? Ik stel voor om b.v. de Antwerpse kathedraal te heroveren, 1 keer per week. Geen politiemacht die ons daarvan kan weerhouden. Het zijn ónze kerken, niet de kerken van pastoors die liever de clown uithangen dan respect te betonen voor het Goddelijke mysterie.

The Guardian Angel zei

Zie 'agenda' op:

http://tridentijnsemis.blogspot.be/

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

Raymond Kardinaal Burke

Raymond Kardinaal Burke
Curie-Kardinaal en Prefect van de 'Hoogste Rechtbank van de Apostolische Signatuur', zei op 13 december 2013: "Het 'Evangelii Gaudium' van Bergoglio behoort NIET tot het Pauselijke Magisterium"

Paus Benedictus XVI

Paus Benedictus XVI

Een meditatie over het Heilig Misoffer