zaterdag 30 juli 2016

'Rock Me Amadeus': De vrijmetselaars Hoogmartens en De Kesel voor een duur viersterren+ hotel in Krakau (Vanaf 285 euro per nacht):

De schijnheiligen: Patrick Hoogmartens en Jozef De Kesel

Vrijmetselaar Amadeus

Hotel Amadeus in Krakau

Hotel Amadeus ligt in de historische binnenstad van Krakau, op 220 meter van de Grote Markt. Het biedt kamers met airconditioning, satelliettelevisie en gratis WiFi in een 16de-eeuws gebouw.

Dankzij de ligging van het hotel vindt u de meest populaire bezienswaardigheden, winkels en restaurants van Krakau binnen een straal van 300 meter. Dit zijn onder meer de Lakenhal, de Mariakerk en de straat Floriańska.

U kunt ontspannen in het fitness-centrum, de hot tub en de sauna van het hotel. Het hotelpersoneel is 24/7 beschikbaar en biedt diensten als een stomerij, autoverhuur en bagageopslag.

Het hotel en de pastelkleurige kamers hebben een inrichting die geïnspireerd is op de Barok. Elke kamer beschikt over een waterkoker, een minibar en een bureau, alsook een kluisje.

Het restaurant van het Amadeus serveert Poolse en internationale gerechten. U kunt er ook genieten van diverse wijnen, en er is een café waar u snacks, thee, koffie of een drankje kunt bestellen.

De suite van Jozef De Kesel

De badkamer van Jozef De Kesel

Het bureau van Jozef De Kesel

Het vergaderzaaltje van de Belgische 'bisschoppen'

1 opmerking:

Anoniem zei

een beetje duur voor mij, maar ik ben dan ook maar ne simpele jongen en geen
BISSCHOP !!!!! sorry, EXCELLENTIES !!!!!

maar misschien was de stal van bethlehem al afgebroken,het is al een tijdje dat Jezus
daar lag in zijn kribbeke
en in een jeugdherberg kunnen ze ook niet meer gaan,te oud, en met al die dure gewaden, teken van hun witgekalkte huichelarij en valse waardigheid ,,dat is ook niet practisch


ze doen maar ,van mij krijgen deze heren geen cent, en in hun krotterskerk kom ik al jaren niet meer,waarom, omdat God daar niet meer is,ik zie Hem daar niet meer, ik voel Hem daar niet meer,waarom zou die daar ook blijven, in een huis van verderf waar enkel maar verraders aan het altaar staan,
hun gaven wil Hij niet, hun gebed hoort Hij niet,en op het einde van hun leven zal Hij,mijn Heer zeggen "ga weg van Mij want Ik ken u niet"

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

Raymond Kardinaal Burke

Raymond Kardinaal Burke
Curie-Kardinaal en Prefect van de 'Hoogste Rechtbank van de Apostolische Signatuur', zei op 13 december 2013: "Het 'Evangelii Gaudium' van Bergoglio behoort NIET tot het Pauselijke Magisterium"

Paus Benedictus XVI

Paus Benedictus XVI

Een meditatie over het Heilig Misoffer