woensdag 2 maart 2016

Flater van de Week door Rob Allaert, diaken in spe:

"De Kerk moet zich als eerste bekeren!"

"Deze mystieke monnik, zoals hij zich daar noemt, schuwt het digitale debat niet. Door de opleiding werd ik wel al wat voorzichtiger, zegt hij. Minder bekerend, veeleer verkondigend. Als diaken moet ik Gods Woord verkondigen. Dat doe ik ook via de nieuwe media."

"Een tijd later trad mijn vader toe tot een protestants-evangelicale Kerk. Het was een knusse gemeenschap die veel nadruk legde op de eindtijd. Dat maakte indruk op me als kind."

"Na enkele jaren bezig zijn met andere dingen, kreeg ik als vijftienjarige puber plotseling een apocalyptische ervaring. Zoals eertijds mijn vader ging ik nu zelf op zoek naar een evangelicale Kerk en vond die in Willebroek."
Bron: Kerknet

Link:

https://www.kerknet.be/kerk-leven/artikel/rob-allaert-bijna-diaken-de-kerk-moet-zich-als-eerste-bekeren



Op 13 maart zal Jozef De Kesel deze ketter tot diaken wijden!
 

Beste Jozef, deze man is niet geschikt én u weet het!

De Kesel, wat ben je toch een ongelofelijke loser!

Geen opmerkingen:

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

Raymond Kardinaal Burke

Raymond Kardinaal Burke
Curie-Kardinaal en Prefect van de 'Hoogste Rechtbank van de Apostolische Signatuur', zei op 13 december 2013: "Het 'Evangelii Gaudium' van Bergoglio behoort NIET tot het Pauselijke Magisterium"

Paus Benedictus XVI

Paus Benedictus XVI

Een meditatie over het Heilig Misoffer