zondag 7 februari 2016

Ondertekening derde 'Thomas' / Didachè Leuven 2016

Terwijl Roger Burggraeve zijn schandalige praatje houdt, luisteren geamuseerd van links naar rechts Lieven Boeve - Didier Pollefeyt - Jef Bulckens - Mathijs Lamberigts - Jürgen Mettepenningen - Hans Van Crombrugge.

Jef Bulckens zit als dé grote ere-gast midden op de eerste rij!

Ja, dé Jef Bulckens van het Roeach-Schandaal; het pedofiele godsdienst-handboek!


GEEN VAN ALLEN WIL NATUURLIJK IETS GEWETEN HEBBEN!

ALLEN DANKBAAR VOOR HET GELD VAN DE VLAAMSE OVERHEID,
WAAR DE KULEUVEN ANTI-KATHOLIEK, 'DIDACTISCH' MATERIAAL MEE PRODUCEERT,
OM ZO DE LEERLINGEN UIT HET MIDDELBAAR ONDERWIJS
VAN HUN GELOOF AF TE BRENGEN!

GEEN 'GODSDIENST', MAAR SOCIAL ENGINEERING!
 

Link naar KAVlaanderen:
 

http://kavlaanderen.blogspot.be/2013/03/godfried-kardinaal-danneels-roger.html


Van Wikipedia:

"The editors of Roeach were Prof. Jef Bulckens of the Catholic University of Leuven and Prof. Frans Lefevre of the Seminary of Bruges. The name "Roeach" refers to the Hebrew word Ruach (Hebrew: רוח), meaning "spirit" or "breath"."

Link:

https://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Catholicism_in_Belgium



LE SOIR: UN MANUEL DE CATECHESE QUI INCITE A LA PEDOPHILIE?

Link:

 
http://archives.lesoir.be/un-manuel-de-catechese-qui-incite-a-la-pedophilie-_t-19980210-Z0EV3A.html

10 opmerkingen:

Anoniem zei

"Errare humanum est; perseverare diabolicum".
Zich vergissen is menselijk; volharden (in de boze vergissing) duivels.

On les aura.

Anoniem zei

Tiens, tiens, Jef Bulckens...
De "pastor (met één o) Jef" van de parochiegemeenschap/koepel frando in Heverlee/Kessel-Lo, daar op de Website van die Parochie ook afgebeeld in een fotomontage als piloot in de cCockpit van een groot passagiersvliegtuig.
Dat is dan wel figuurlijk een doodsvlucht geweest met totaalverbrijzeling aan de berghang in de Alpes Maritimes.

Verleden jaar heb ik overigens Jef Bulckens getelefoneerd en hem met zijn bejaarde-krakelige stem aan het apparaat gekregen.
Toen ik hem aansprak over "Roeach":
"...daar weettekik niks van... Roeach, da was een serie..."..."Bert Roebben, ja, da klopt, die was destijds in Leuven...";
en toen ik dan zei, dat hij zich daaraan toch moest herinneren, omdat dit boek na geweldige heibel en een interventie door de Congregatie vanh de Geloofsleer uit het verkeer getrokken moest worden: "...daar geloof ik niks van..."

Dat Jef Bulckens en zijn kornuiten nu niets geloven, is voor iedere katholieke vlaming met een normaal geheugen en een kleine portie gezond mensenverstand klaar als pompwater.

Deze foto's en teksten verbreiden over het net, vertalen, commenteren.
De Danneelsboys zitten weer op de eerste rij terwijl de gay-Mafia in Rome zeer levendig opduikt.
Dat gaat hier zeer plezant worden.

Anoniem zei

Een hartelijke proficiat voor @The Guardian Angel en de website www.kavlaanderen.blogspot.be

Ongelooflijk hoe hij en zijn medewerkers er steeds weer in slagen, de meest hallucinante en plakatieve foto's uit de Augiasstal van de noordbelgische bastaardkerk te schieten en te publiceren.
Voortdoen, jongens!

Anoniem zei

Beste getrouwe Roomsch Katholiek of heiden, is ook goed mogelijk!

De Kerk van vandaag is niet meer zoals ze vroeger geweest. Niet alleen goed ingelichte Katholieken kunnen dit te weten komen maar een beetje rede kan zelfs een ongelovige dit inzien. Zo bleek uit een vorig gesprek over de geschiktheid van Bergolio 'Die zit daar niet op zijn plaats' waren zijn woorden en hij was een ongelovige!

Werkelijk teleurstellend hoe sommige van onze gelovigen klakkeloos de bevelen van Bergoglio gehoorzamen. Het eerste gebod is immers 'Boven al, bemin één God.' Maar ja, wie kent er tegenwoordig no de Tien Geboden Gods nog? Laat staan dat ze zouden kunnen uitleggen. Bergoglio wordt toegejuicht door velen ongelovigen en nog 'anderen'.

De mensen weten doordenduur niet meer wat ze nu werkelijk moeten geloven of wat het Roomsche Geloof nu werkelijk inhoudt. Tegenwoordig zijn er te veel middelen om de Waarheid te ontdekken. Niemand heeft een excuus om te zeggen: 'Ik kon dat toch niet weten?'. Tegelijkertijd voel ik met deze mensen mee. Het zijn allemaal verloren schapen in een woestijn.

Daarom moeten we alles werk stellen om iedereen al 'tenminste bewust' te maken wat het Evangelie van vroeger was en het 'evangelie' van nu.
Dit zou eigenlijk al in de scholen moeten worden aangeleerd maar men doet het tegendeel: Onderwijs wordt alleen gebruikt om de kinderen te doen conformeren met hun ideologie. De zwaksten of dissidenten worden genadeloos veroordeeld en gedegradeerd tot een lagere richting.

Uit tegenwoordige lagere scholen, middelbare scholen, hogescholen en universiteiten kunnen alleen maar ongelovigen, heidenen, moslims, joden, boedhisten, hindoeisten en protestanten terecht. Echte Katholieken worden geweerd, veracht en bespot omwille van hun geloof.

In deze tijd heeft men echter juist nood aan steenharde Katholieken die al de antikatholieke propaganda eens flink voor paal kunnen zetten. Dit kan alleen indien men de Heilige Schrift, de Catechismussen en natuurlijk de Heilige Mis goed bestudeert want in het 'school' leert men zoiets niet!
Daarom vraag ik aan elke Katholiek om hierbij stil te staan. Niet alleen stilstaan bij wat men de kinderen op 'school' leert maar ook nadenken of het wel de goede kant uit gaat. Kent uw kind het verschil tussen God en Satan, Christus en Anti-Christus, Zaligheid en verdoemenis, Hemel en hel?

@The Guardian Angel
Proficiat! Men kan u rekenen onder één van de steenharde Katholieken. Uw blog brengt al de het geduivel van deze heidenen aan het licht. Hier zijn veel mensen mee gered. Dus, niet meer onwetend maar wetend over het Katholieke Geloof geworden. De taak is echter nog niet af. Het heidendom is vele scholen aanwezig maar dit zal niet eeuwig blijven duren. Tja, waar valt er tegenwoordig nog een echte Katholieke school te vinden? Ik weet het niet, misschien weet u het?

Als laatste wil ik opmerken dat iedereen tot Heiliging en tot de Wijsheid Gods is geroepen. Indien iemand die dit leest door het woord 'heiden' zich beledigd voelt, dan wil dit enkel mijn frustratie tonen over de streken van de Modernisten.

Dat iedereen werkelijk wijs worde!

Anoniem zei

Beste Guardian Angel,
Ik heb mij onlangs bekeerd tot het Rooms-Katholicisme.
Van tijd tot tijd bezie ik Uw blog maar de laatste tijd fixeer ik mij op de artikels waarin de KULeuven het onderwerp is.
Het is mij al duidelijk genoeg dat de 'K' van KUleuven niet meer wordt gehanteerd.
Dit wordt echter evenmin gedaan aan het kleinere broertje ervan, de KHLeuven.
Ik kan het nu wel weten,...ik ben er student.
Deze school is niet alleen organisatorisch één grote puinhoop maar ze is ook nog eens door en door heidens. Daarnaast lijken ze het daar stevig in hun bol te hebben en kunnen niets anders dan je afkraken. Je wordt aan je lot overgelaten.
Gisteren werd er mij nog verteld dat zelfbevrediging niet zondig is. Dit is denk al voldoende om te zeggen dat ik mis zit.
Alleen het Geloof heeft mij in die rommel staande gehouden. Doch als ik daar zou blijven weet ik niet meer of ik mijn Geloof zou kunnen bewaren.

Ik ben dus maar op zoek gegaan naar een andere school. Ik weet nu niet of de staatshogeschool Comenius of voormalige groep T kent. Daar waren ze in ieder geval vriendelijker dan waar ik nu zit.
Maar het is natuurlijk een staatschool. Wat wilt dit zeggen? Dat zij pluralistisch ingesteld zijn in hun vak godsdienst. Je kan dan zelf kiezen welk godsdienstvak je volgt. Je kan kiezen uit: Rooms-Katholicisme, Protestantisme, Islam, Boeddhisme en niet-confessionele zedenleer. Dit is overduidelijk niet Katholiek en dan is het nog de vraag of dat 'Rooms-Katholicisme' van hun wel zo Katholiek is.
Dus ik weet niet of ik hier wel zou gaan aangezien ik niet weet of een Katholiek wel naar zo'n school wel mag gaan.
Een andere optie is misschien naar de Katholieke Hogeschool in Diest te gaan maar dan begint de miserie.
Momenteel is er een grote fusie genaam UC Leuven-Limburg tussen deze drie scholen en ook nog andere. Ja, KHLeuven ( heidenen ) en Comenius ( pluralisten )! Ik zie hierin eigenlijk een soort van Antichristschool in.
Waarom dan? Wel mij hebben ze verteld dat er één nieuw godsdienst vak zou komen voor elke school. Dat wilt zeggen een vak waar alle godsdiensten aan bod komen. Dit is de Nieuwe-Wereldreligie.
Ik weet dus niet maar waaar ik moet gaan aangezien die drie scholen in deze heidense fusie zitten.
Morgen ga ik echter eens kijken naar de opendeurdag van Diest. Daar ga ik eens horen wat er bij gaat gebeuren. Morgen is het echter ook de enige inschrijvingsgelegenheid voor Comenius ( groep T ) en thuis zien ze mij liefst naar Comenius te gaan. Tja, wat kan je zeggen als ze niet geloven? Voor hun maakt het niet uit. Ik wil ook maar een goede Katholieke student zijn.
Maar goed mijn bericht is al te lang naar mijn en Uw zin. Zou U mij zou snel mogelijk kunnen vertellen wat ik in dit geval moet doen?

Met Katholieke groeten van een Katholieke student.




The Guardian Angel zei

@ Vorige Anoniem,

Ik ken het probleem. Ik weet niet welke richting u volgt, maar wanneer u het vak Rooms-Katholieke godsdienst volgt, zal het leerplan steeds door de bisschoppen goedgekeurd zijn, ook in het Gemeenschapsonderwijs.

In het hoger onderwijs hebben de docenten en professoren natuurlijk een grotere vrijheid.

Waar U ook gaat, U zal steeds belogen worden en nooit het vak Rooms-Katholieke godsdienst krijgen.

U zal steeds de godsdienst van de Novus-Ordo-kerk krijgen. Dat is een groot probleem.

Ik zou me er in school ook niet tegen verzetten, laat ze maar smoren in hun zelfgenoegzaamheid.

Koop een goede Catechismus, dan weet U wat de Katholieke Leer is.

De mening van een docent of professor heeft geen enkele betekenis.

Sterkte.

The Guardian Angel zei

Tips for Keeping Your Faith Alive in College

http://www.cardinalnewmansociety.org/thenewmanguide/collegesearchadvice/tipsforkeepingyourfaithaliveincollege.aspx

Anoniem zei

Beste Guardian Angel,
Het is hier de anonieme student van 22 april 2016 22:22.

Wel er is inmiddels van alles gebeurd. Ik wou gewoon een nieuw begin na het mislukte jaar Secundair Onderijs maken Het was niet anders dan dat.

Ik had uiteindelijk besloten om naar Comenius ( Groep T ) te gaan ( deze zit ook in de fusie van de UCLL ). De dag voor de eerste schooldag ging ik nog even voor enkele vragen naar Groep T die toen in Heverlee zaten ( fusiegesprekken. Blijkbaar had mijn voormalige coach geroddeld dat ik niet geschikt was voor het Lager Onderwijs en dit en dat. Dat was de allerlaatste dolkstoot die mij bijna deed vallen. Ik ben letterlijk en figuurlijk moeten vluchten ( ik kon mijn eigen geen weg meer uit ) naar mijn dichtsbijzijnde Traditionele Kerk. Alleen daar heb ik tot rust kunnen komen. Zondag in Zondag uit heb ik daar mijn troost en steun gevonden maar wat had ik aan de zogenaamde "Katholieken" van de UCll? Niets.

Kortgezegd: Blijf daar weg! Waarschuw aan iedereen die U kent dat het daar niet pluis is. Het is niet alleen slecht voor het Geloof ( alhoewel er nergens echte Katholieke Godsdienst is te vinden zoals U zegt, ik kan dit beamen zoals ik later zal zeggen.) maar je wordt ook als een nummer behandeld, als een beest.

Halsoverkop heb ik mij nog moeten inschrijven in een ander Hogeschool met Lager Onderwijs. Dit was de "Katholieke" Hoge Thomas More school. Mechelen! De Hoofdzetel van de Aartsbisschop. Daar moeten toch veel Pastoors, Dekens en Katholieke zijn, dacht ik.
Een lelijke vergissing. Daar heb ik al meer slaven en slavinnen van Baphomet, Mahomet gezien dan dat er Dienaars van Jesus waren. De burgemeester is blijkbaar een Vrijmetselaar dus dat er zoveel diversiteit was verraste mij plots niet meer.

De Godsdienst die ik 'moet' volgen ( ik spreek van moeten want met plezier Novus Ordo ketterij aanhoren is niet aangenaam voor een vers bekeerde Katholiek ).
Wij moesten voor de allereerste keer een PKG-schaal test maken. De grafiek moeten wij meebrengen en tonen. Blijkbaar merkte de leraar mijn grafiek een redelijk deel letterlijkheid op. Hij vroeg of ik geloofde, ik zei voorzichtig ja. Of ik dan dikwijls naar de Mis ging, ik zei behoedzaam ja. Maar dan! "Hoe komt het dat je grafiek zo naar de letterlijke kant gaat? Kan je je een vraag herinneren? Ik dacht aan de vraag over de Maagdelijkheid van Maria maar zei: Ik kan me niets voor de geest halen. Hij stelde dan zijn vraag: Is de Aarde in zeven dagen geschapen? Antwoord: Nee. Het was toen ok voor hem. Hij verwees zo een beetje naar de geweldadigheid van letterlijk gelovigen. Voor de rest zei hij dat de gewelddadigheid van de Koran alleen historisch gelegen is en niet altijd.
Daar krijg ik op mijn zenuwen van. Ik heb gezwegen terwijl ik het voor de Heer moest opnemen. Daar voel ik mij schuldig en lafhartig over. Om daarvoor boete te doen vast ik op vrijdagen.

Het probleem is: wij zullen op een gezette tijden moeten discussieren over het geloof en hij zal daarover doorvragen. Hoe kan ik die Modernist niet voor de voeten lopen en toch trouw blijven aan mijn Heer? ( Mechelse Catechismus heb ik al en een Heilige Schrift ook )

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar Gelovig zijn is een plaats hebben in het grote Verhaal van het Volk Gods dat allesbehalve saai is.
Alleen voel ik mij nu een gevangene.

De gevangene van Mechelen...

The Guardian Angel zei

@ Vorige Anoniem,

Ik leef met U mee.

Maar, het probleem is niet zo makkelijk op te lossen.

Het klopt, dat gelovige studenten geweerd worden, maar ook gelovige leerkrachten moeten oppassen, vooral als er inspectie van het bisdom in de buurt is.

Het onderwijs heeft inderdaad de onhebbelijke gewoonte om zich met het privé-leven en het denken van de leerlingen en studenten bezig te houden. Daar hebben ze op zich geen zaken mee.

We moeten getuigenis van het Geloof afleggen en liegen kan niet.

Vraag is natuurlijk of we op elke vraag moeten antwoorden.

In discussies over het Geloof hoef je je ook niet helemaal bloot te geven. Het meest Heilige hou je voor jezelf: "Geen parels voor de zwijnen."

Toen Christus door Pilatus en Herodes ondervraagd werd, gaf hij weinig en zelfs geen antwoord.

Indien we bij onze gesprekspartner geen vonk van het Geloof aantreffen, hoeven we hem ook niet te informeren, vooral niet wanneer hij ons wil vernietigen.

Verkondig het Geloof wanneer het in vruchtbare aarde valt, bij verdorde mensen gewoon het Geloof bewaren en bidden.

Christus stuurt ons leven en onze vijanden zullen altijd het omgekeerde bereiken van wat ze eigenlijk willen, ook al schijnen ze op korte termijn de overhand te halen.

We moeten niet bang zijn om ons te laten vernederen omwille van ons Geloof, want:

Mat 5:11 Zalig zijt gij, als men u om Mijnentwil beschimpt en vervolgt, en vals beschuldigt van allerlei kwaad.
Mat 5:12 Verheugt en verblijdt u, want groot is uw loon in de hemel; zo toch heeft men de profeten vervolgd, die vóór u zijn geweest.

Sterkte.

The Guardian Angel zei

Dit is misschien een goede houding om aan te nemen:

Spr 23:9 Spreek niet ten aanhoren van een dwaas; Hij geeft niets om uw wijze woorden.

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

Raymond Kardinaal Burke

Raymond Kardinaal Burke
Curie-Kardinaal en Prefect van de 'Hoogste Rechtbank van de Apostolische Signatuur', zei op 13 december 2013: "Het 'Evangelii Gaudium' van Bergoglio behoort NIET tot het Pauselijke Magisterium"

Paus Benedictus XVI

Paus Benedictus XVI

Een meditatie over het Heilig Misoffer