vrijdag 8 mei 2015

Over Bergoglio... Het blijft stuitend om te zien hoe deze heiden op een schaamteloze manier zijn ongeloof publiekelijk staat te etaleren!

Bergoglio ontmoette gisteren een groep evangelische 'pastors' tijdens een privé-ontmoeting
in een zaal in de Paulus VI Audiëntie-hal

Esoterie alom!
Het vertrokken grimas van Bergoglio spreekt boekdelen
Bergoglio promoot het syncretisme: de universele pseudo-religie van de vrijmetselaars

Ongelofelijk! Zelfs Kurt 'kardinaal' Koch probeert het satanische tafereel te bezweren!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Is er daar over bericht binnen de vaticaanse media???

The Guardian Angel zei

http://en.radiovaticana.va/news/2015/05/08/pope_francis_meets_with_pentecostal_pastors/1142637

Anoniem zei

en al zulke pastors zou ik mijn ziel moeten toevertrouwen in de biecht,ik heb allang,heel lang 35 jaar deze bende verlaten om mijn troost te vinden bij de goede Jezus en genade te vinden bij de Waarheid die het evangelie is en de persoon van Jezus
van deze kwieten moet ik niets meer verwachten,dat wist ik veertig jaar geleden ook al
geef mij maar een strenge biechtvader als pater Pio

The Guardian Angel zei

Het komt er natuurlijk op aan om een goede biechtvader te vinden...

Anoniem zei

En zoals Fatima voorspelt, zal je moeite hebben een priester te vinden.

En wanneer je hem gevonden hebt, moet je blij zijn en de gelegenheid behandelen alsof het de laatste keer geweest is dat je een priester gezien hebt, want morgen kan het anders zijn.

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

Raymond Kardinaal Burke

Raymond Kardinaal Burke
Curie-Kardinaal en Prefect van de 'Hoogste Rechtbank van de Apostolische Signatuur', zei op 13 december 2013: "Het 'Evangelii Gaudium' van Bergoglio behoort NIET tot het Pauselijke Magisterium"

Paus Benedictus XVI

Paus Benedictus XVI

Een meditatie over het Heilig Misoffer