zondag 16 november 2014

Pontius Pilatus De Kesel: "Ik heb mijn plicht als burger gedaan"

Bisschop van Brugge Jozef De Kesel heeft voor het eerst gereageerd op de jongste schandalenzaken in zijn bisdom. Dat deed hij donderdagavond voor de camera's van Focus-WTV en Terzake. De Kesel blijft erbij dat hij in het recente geval van de priester uit Hooglede juist heeft gehandeld. "Ik heb mijn plicht als burger gedaan", klinkt het.

Bron: HLN.BE

Link:


http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2119840/2014/11/13/Brugse-bisschop-Ik-heb-mijn-plicht-als-burger-gedaan.dhtml

DE KESEL STELT HET INDERDAAD CORRECT!

ALS 'BURGER' HEEFT HIJ ALS EEN VOLLEERDE PONTIUS PILATUS "ZIJN PLICHT GEDAAN"!

ALS 'BISSCHOP' HEEFT HIJ CHRISTUS ECHTER ALS EEN AARTS-JUDAS VERRADEN!


Joh 13:21  Na deze woorden werd Jesus diep ontroerd.
En Hij getuigde en sprak: Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u: Eén van u zal Mij verraden.

Geen opmerkingen:

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

S.E. Mons. Mario OLIVERI - Vescovo emerito di Albenga-Imperia

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

Raymond Kardinaal Burke: ‘We have to judge acts’

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

We Stand In Support of Padre Stefano Manelli

Raymond Kardinaal Burke

Raymond Kardinaal Burke
Curie-Kardinaal en Prefect van de 'Hoogste Rechtbank van de Apostolische Signatuur', zei op 13 december 2013: "Het 'Evangelii Gaudium' van Bergoglio behoort NIET tot het Pauselijke Magisterium"

Paus Benedictus XVI

Paus Benedictus XVI

Een meditatie over het Heilig Misoffer